MODEL EVENT

Descarrega’t el mapa del Model Event gratuïtament i descobreix com serà la zona del Campionat de Catalunya Nocturn

Informació Model Event

El Model Event que us presentem a continuació està muntat en una part no utilitzada del mapa on es correrà el Campionat de Catalunya Nocturn, per la qual cosa pot ser de molta ajuda de cara a saber el tipus de terreny que us trobareu a la nit.

En el mapa hi ha un total de 11 fites, i en el terreny hi trobareu lones amb el codi corresponent.

El Model Event estarà muntat del divendres 22 a les 15 hores fins al dissabte 23 a les 18 hores.

Com arribar i aparcament

Des de l’Ajuntament de Prats de Lluçanès, on hi haurà el Centre de Competició del Campionat de Catalunya de Relleus Mixtes i de la Cursa Popular, teniu uns 2 km en vehicle fins a l’aparcament i “triangle” del Model Event.

Sortint de Prats de Lluçanès, heu d’agafar la carretera B-431 direcció Sant Feliu Sasserra. Poc més d’1 km després, heu d’agafar un trencall a mà dreta i heu de seguir una pista fins a arribar a una zona oberta on podreu aparcar fàcilment el vehicle.

ATENCIÓ! L’aparcament del Model Event NO és el mateix que l’aparcament del Campionat de Catalunya Nocturn.

Descàrrega Mapa Model Event

A continuació podeu descarregar-vos el mapa del Model Event. Hi ha dues versions:

• Mapa a escala 1:10000 i format A5
  • Mapa a escala 1:7500 i format A4

Vegeu la taula de distàncies i desnivells de l’apartat del Campionat de Catalunya Nocturn per saber a quina escala correreu.